بالاخره جاسبي از دانشگاه آزاد مي رود؟
نوشته شده توسط : سروش

به گزارش خبرنگار افكار پس از آن كه اختلافات دولت و دانشگاه آزاد روند صعودي يافت تصميم گيران در دانشگاه آزاد به فكر كاهش فشارها از دانشگاه آزاد افتادند و گويا به اين نتيجه رسيده اند كه تغيير مديريت اين دانشگاه مي تواند بخشي از فشارها را كاهش داده و به انتقادات شديد پايان دهد.
از سوي ديگر برخي نارضايتي ها در  بدنه دانشگاه آزاد نسبت به مديريت طولاني جاسبي باعث شده است تا تصميم به تغيير جاسبي شكلي جدي تر به خود بگيرد.
عبدالله جاسبي كه فوق ليسانس و دكتراي خود را از دانشگاه آستون بيرمنگام انگلستان گرفته از سال 1361 رياست دانشگاه آزاد را بر عهده گرفته است و تا كنون علي رغم انتقادات فراوان خدمات زيادي نيز در جهت گسترش كمي و كيفي دانشگاه آزاد داشته است كه بارزترين آنها ساخت مجتمع هاي بزرگ دانشگاهي در شهرهاي مختلف مي باشد.
با اين وجود اقدامات وي در دانشگاه آزاد بارها مورد انتقادات جدي قرار گرفته است و عباس سليمي نمين به عنوان جدي ترين منتقد سيستم مديريت دانشگاه ازاد بارها در خصوص زمين خواري ،اعطاي مدارك تحصيلي به افراد خاص و ... دست به افشاگري عليه وي زده است.سليمي نمين يكبار هم به خاطر شكايت دانشگاه آزاد از سوي دادگاه محكوم شد.
عبدالله جاسبي اكنون بيست و هشتمين سال رياست خود بر دانشگاه آزاد را پشت سر مي گذارد و احتمالا اين آخرين سال رياست وي بر اين دانشگاه باشد.
او مدرك كارشناسي خود را از  دانشگاهي گرفته كه سرسخت ترين مخالفش يعني احمدي ن‍ژاد نيز در همان دانشگاه تحصيل كرده است و جالب آنكه هر دو عضو هيات علمي همين دانشگاه (علم و صنعت)هستند.
عبدالله جعفر علي جاسبي متولد 1323 تهران است .او داراي 5 فرزند است و جالب آنكه هيچ گاه نام فرزندان او به عنوان آقازاده هاي مقتصد يا سياستمدار مطرح نشده است.




:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: